1. Olen huutanut lapsilleni.

2. Olen menettänyt hermoni oppitunnilla.

3. Olen saanut ylinopeussakot.

4. Olen juonut itseni kaatokänniin.

5. Olen vilkuillut vieraita miehiä.

6. Olen polttanut tupakkaa.

7. Olen huutanut isälleni teininä niin ikävästi, että vieläkin poskia punoittaa.

8. Olen valehdellut äidilleni päin naamaa.

9. Olen itkenyt poliisille puhelimeen.

10. En ole aina vastannut anopin puheluihin.

11. En ole käyttänyt joka ilta hammaslankaa.

12. Käytän laiskuuttani autoa enkä julkisia.

13. En ole koskaan kiivennyt puuhun.

14. Olen pudottanut liejua Jauhiaisen postilaatikkoon.

15. Olen valehdellut, että minulla on neljä isoveljeä.

16. Maksan laskuni aina myöhässä.

17. Luen Seitsemän päivää -lehteä kampaajalla.

18. Kiroilen päivittäin.

19. En ole lukenut yhtään Tolkienin kirjaa.

20. En osaa pumpata polkupyörää.