- Auton renkaiden vaihtamiseen

- Polkupyörän kumien pumppaamiseen

- Erinomaisen ruuan laittamiseen

- Akvaarion siivoamiseen

- Autotallin siivoamiseen

- Auton imurointiin

- Taulujen seinään laittamiseen

- Kaikenlaiseen kodin kunnostukseen

- Veroilmoituksen tekemisen pakottamiseen

- Makkaroiden ostamiseen

- Matkojen suunnitteluun

- Äidin kanssa vaivoista keskustelemiseen

- Lasten kasvatukseen

- Mattojen tamppaamiseen 

- Sankaritekoihin vaellusretkellä hyttysten keskellä

- Vastaamaan hätääntyneisiin puheluihin, kun olen kadottanut auton lentokentällä

- Vastaamaan toisessa kaupungissa hätääntyneisiin kiukkuisiin puheluihin, kun auton ovi on jäätynyt auki

- Tekemään lasten kanssa koulutehtäviä

- Päivittämään tietokoneen ohjelmistoja

- Pakottamaan pankkiasioiden hoitamiseen

- Selittämään historian kulkua

- Nauramaan minulle

- Rauhoittelemaan, kun olen kiihtynyt nollasta sataan nanosekunnissa

- Laulamaan nuotin vierestä 

- Kehumaan minua ihanaksi

- Selittämään elokuvia, kun olen nukahtanut

- Elämään